W ofercie części do układów wtryskowego silników YANMAR 3TNV82, 4TNV82. Do silników YANMAR 3TNV82, 4TNV82 wszystkie części zamienne i filtry.
Oprócz końcówek wtrysków, do silnika Yanmar 3TNV82, 4TNV82 oferujemy również kompletne wtryskiwacze, a także takie części jak: pompa wtryskowa, pompka paliwa zasilająca (pompa podająca paliwo) zarówno elektryczna, jak i ręczna (mechaniczna).
Zapytaj również o części zamienne do pomp 3TNV82, 4TNV82 Yanmara – zaworki, sekcje tłoczące, uszczelnienia. Oferujemy również profesjonalną regenerację i naprawę pomp Yanmara model 3TNV82, 4TNV82 wtryski, wtryskiwacze, końcówki wtrysków, pompa wtryskowa oraz inne. Prześlij nam wtryski z Twojego silnika, a my dokonamy ich regeneracji.
Do każdego modelu silnika Yanmar 3TNV82, 4TNV82 oferujemy również filtr oleju, filtr paliwa oraz filtr powietrza.
- Yanmar VIO 35-3 – Wtryski Yanmar 3TNV82AXBVA
- Yanmar VIO 35 (Yanmar VIO35) – Wtryski Yanmar 3TNV82A-XBVA
- Yanmar VIO 33 (Yanmar VIO33) – Wtryski Yanmar 3TNV82A-NBV2A
- Minikoparka Kobelco SK 20SR (Kobelco SK20 SR)
- Koparka Case CX22B –Wtryski Yanmar 3TNV82A
- Koparka Case CX20B – Wtryski Yanmar 3TNV82A
- Kobelco SK20SR-3
- Kobelco SK09SR
- Case CX25B
- Case CX27B
- Yanmar VIO 27-5
- Yanmar VIO 27-3
- New Holland LE09
- XCMG R942
Zawirowania powietrza w cylindrze silnika nie są jedynym czynnikiem, od którego zależy dobre spalanie. Wiadome jest, że zależy ono również od właściwego rozbicia dawki paliwa na drobne kropelki, od temperatury powietrza w końcu sprężania, od dobrze dobranej chwili wtrysku, od właściwego paliwa i innych czynników.
Jeżeli w silnikach IZ stwierdzono duże znaczenie ruchu powietrza w cylindrze, to w silniku ZS jest ono znacznie większe. W silnikach IZ paliwo styka się z powietrzem jeszcze przed cylindrem i ma kilka do kilkunastu razy więcej czasu na wzajemne przemieszanie się niż w silnikach ZS. Przemieszanie paliwa z powietrzem jest więc w nich praktycznie doskonałe, a że w dodatku paliwa stosowane w tych silnikach łatwo odparowują — mieszanina palna jest w chwili zapłonu jednolita. I nie tylko jednolita, ale można powiedzieć „nasycona”, gdyż wskutek wyżej opisanych okoliczności można wyzyskać względnie łatwo całe zawarte w cylindrze powietrze, czyli spalić największą porcję paliwa, na jaką ilość powietrza teoretycznie pozwala. Współczynnik nadmiaru powietrza waha się w granicach 1,05÷1,1.
Nasza firma jest jednym z największych dostawców części zamiennych do silników Yanmar. Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.