Yanmar 4D88,  4D88E filtry – filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza

Wszystkie filtry do silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E dostępne od ręki. Wysyłka  kurierska na cały kraj.

Oferujemy do silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E wszystkie wersje filtrów silnikowych. Są  to m.in.: filtr powietrza, filtr paliwa, filtr oleju silnikowego.

W  przypadku zamawiania filtrów należy podać również model maszyny, w której  pracuje dany silnik, ponieważ filtry są różne w zależności od zastosowania  silnika.

Dostępne są również wszystkie filtry hydrauliczne i kabinowe do maszyn z  silnikami Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E.

Skontaktuj się z nami.

Iglica odrywa się od gniazda i wykonuje skok otwarcia dopiero wówczas, gdy w miarę nasilania się drgań sprężystych w słupie oleju napędowego, tłoczonego przez przewód wysokociśnieniowy, w następstwie nakładania się kolejnych odbić fal powrotnych na pierwszą falę tłoczącą, ciśnienie paliwa w komorze głównej spiętrzy się do wysokości przewyższającej ciśnienie wtryskiwania.  Nagły wzrost siły odrywającej sprawia, że aż do osiągnięcia wzniosu otwarcia iglica oddala się bardzo szybko od przylgni gniazda, wskutek czego gwałtownie powiększa się pojemność połączonych ze sobą komór głównej i wylotowej w gnieździe rozpylacza. Napływające z przewodu wysokociśnieniowego ilości paliwa usiłują oczywiście natychmiast wypełnić wolną przestrzeń, tworzącą się podczas wykonywania przez iglicę skoku otwarcia. Jednocześnie od chwili oderwania się iglicy od gniazda, część przenikającego do komory wylotowej oleju napędowego zaczyna wytryskiwać do wnętrza komory spalania, co jeszcze bardziej pogłębia skutki powiększania się łącznej objętości głównej i wylotowej komory rozpylacza. W omawianych warunkach, nawet pomimo dość wysokiego ciśnienia tłoczenia, z uwagi na niepożądane opory bezwładności przeciwstawiające się raptownemu przyspieszaniu ruchu cząstek paliwa, ilości oleju napędowego wydostające się z przewodu wysokociśnieniowego nie nadążają z zapełnianiem szybko zwiększającej się objętości głównej komory rozpylacza. Zatem bezpośrednim następstwem wykonania przez iglicę skoku otwarcia staje się mniej lub bardziej wyraźny spadek nadciśnienia w objętościach paliwa znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie dyszy wylotowej. Powoduje to z kolei oczywiście wysoce niepożądane zmniejszenie się siły odrywającej w okresie rozpoczynania się wytryskiwania paliwa przez dyszę wylotową. Podczas otwierania się rozpylacza obniżanie się ciśnienia panującego w objętościach oleju napędowego, wypełniającego połączone już ze sobą   komory główną i wylotową,  zakłóca zawsze w jakimś stopniu przebieg procesu wtryskiwania.