Yanmar S4D106, 4D106 filtry – filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza

Wszystkie filtry do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 dostępne od ręki. Wysyłka  kurierska na cały kraj.

Oferujemy do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 wszystkie wersje filtrów silnikowych. Są  to m.in.: filtr powietrza, filtr paliwa, filtr oleju silnikowego.

W  przypadku zamawiania filtrów należy podać również model maszyny, w której  pracuje dany silnik, ponieważ filtry są różne w zależności od zastosowania  silnika.

Dostępne są również wszystkie filtry hydrauliczne i kabinowe do maszyn z  silnikami Yanmar S4D106, Yanmar 4D106.

Skontaktuj się z nami.

W miarę oddalania się iglicy od przylgni gniazda do połączonych już ze sobą komór głównej i wylotowej powinno jak najszybciej napływać paliwo z przewodu wysokociśnieniowego i z jak najmniejszym opóźnieniem zapełniać wolną przestrzeń tworzącą się wskutek ruchu iglicy. Ilość oleju napędowego, jaka powinna przedostawać się do ..komory głównej podczas skoku otwarcia iglicy, aby uniemożliwić osiadanie jej z powrotem na gnieździe, zależy od rodzaju, i konstrukcji rozpylacza. Między zwykłymi i dławiącymi rozpylaczami istnieją pod tym względem zasadnicze różnice, wynikające głównie z odmiennego sposobu ich działania. W zwykłym rozpylaczu czopikowym dopływać powinno z przewodu wysokociśnieniowego co najmniej dwukrotnie więcej paliwa niż w identycznych warunkach w dławiącym rozpylaczu czopikowym podobnego typu. Prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska grania wtryskiwacza zależy w dużym stopniu od wykonania przewodu wysokociśnieniowego, stosowanego w danym układzie wtryskowym. Istotno są zwłaszcza średnica wewnętrzna i długość przewodu, które decydują o natężeniu dopływu oleju napędowego do rozpylacza. Biorąc pod uwagę najczęściej używane obecnie rodzaje przewodów wysokociśnieniowych można stwierdzić, że w przypadku braku wspomagającego oddziaływania ze strony drgali sprężystych w słupie tłoczonego paliwa, wewnętrzne średnice przewodów byłyby o wiele za małe, aby zapewnić przedostawanie się niezbędnych ilości oleju napędowego.