Yanmar 4D88, 4D88E głowica, wał korbowy, blok silnika

W ofercie posiadamy bardzo dużo głównych podzespołów do silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E. Są to zarówno części fabrycznie nowe, jak i regenerowane czy używane.

Zapytaj o takie części główne do silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E jak wał korbowy, blok

silnika, głowica silnika czy korbowód. Jeżeli potrzebujesz innych części zamienne do tego silnika – zadzwoń i zapytaj o ofertę.

Pamiętaj, do każdego typu silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E uszczelki dostępne od ręki.

Jeżeli wewnątrz komory wylotowej rozpylacza nagle zanika nadciśnienie, to iglica jest szybko przemieszczana przez sprężynę, wskutek czego gwałtownie maleje wypełniona paliwem przestrzeń pomiędzy kanalikiem dopływowym oraz dyszą wylotową rozpylacza. Wobec silnego nacisku raptownie rozprężającej się sprężyny powrotnej wtryskiwacza, nurnik opadającej w kierunku gniazda iglicy usiłuje wytłoczyć olej napędowy z połączonych jeszcze ze sobą komór głównej i wylotowej. Obecnie, w odróżnieniu od rozpatrzonej uprzednio sytuacji, w której o charakterze zamykania się rozpylacza decydowały wyłącznie czynniki statyczne, ujawnia się uchwytny wpływ sił bezwładności iglicy i poruszających się części wtryskiwacza oraz dynamicznego rozprężania się sprężyny powrotnej. Taki stan rzeczy uniemożliwia osiągnięcie choćby krótkotrwałego stanu równowagi między zmniejszającą się siłą odrywającą a wypadkową siłą zmuszającej iglicę do ruchu w dół, co stwarza sprzyjające warunki do wystąpienia niepożądanego zjawiska po trysku, polegającego na ponownym otwarciu się zamkniętego już rozpylacza. Trzeba bowiem uwzględnić, że w rozważanym przypadku, wskutek dość wysokiego ciśnienia wewnątrz cylindra (co utrudnia wydostawanie się paliwa do komory spalania) przy niewielkim nawet nasileniu fali tłoczącej, dochodzącej przez przewód wysokociśnieniowy.