Yanmar 4D92, 4D92E głowica, wał korbowy, blok silnika

W ofercie posiadamy bardzo dużo głównych podzespołów do silnika Yanmar 4D92, Yanmar 4D92E. Są to zarówno części fabrycznie nowe, jak i regenerowane czy używane.

Zapytaj o takie części główne do silnika Yanmar 4D92, Yanmar 4D92E jak wał korbowy, blok

silnika, głowica silnika czy korbowód. Jeżeli potrzebujesz innych części zamienne do tego silnika – zadzwoń i zapytaj o ofertę.

Pamiętaj, do każdego typu silnika Yanmar 4D92, Yanmar 4D92E uszczelki dostępne od ręki.

W komorze głównej rozpylacza łatwo następuje chwilowe spiętrzenie nadciśnienia, wystarczające do wywołania dość znacznej siły odrywającej, zmuszającej iglicę do uniesienia się w górę i wykonania skoku otwarcia. W takiej sytuacji paliwo zaczyna oczywiście znów wytryskiwać z dyszy wylotowej, choć prawie natychmiast w komorze głównej rozpylacza ponownie zmniejsza się nadciśnienie. Taki powtórny spadek nadciśnienia w sąsiedztwie dyszy wylotowej jest jednak o wiele gwałtowniejszy niż poprzedni, który spowodował zakończenie się właściwego procesu wtryskiwania. Bowiem od chwili, w której sekcja tłocząca przestaje doprowadzać olej napędowy do przewodu  wysokociśnieniowego, upływa pewien okres, w następstwie czego bardzo poważnie zmniejsza się intensywność fali tłoczącej. Sprawia to, że wciąż malejące ilości paliwa, wydostające się z przewodu wysokociśnieniowego, wypełniają z coraz większym opóźnieniem wolną przestrzeń tworzącą się w wskutek przemieszczania iglicy. Wywołuje to bardzo silną odciążającą lalę powrotną, a nawet niejednokrotnie staje się przyczyną przerwania ciągłości strugi przepływającego przez rozpylacz oleju napędowego. Wówczas, nim jeszcze iglica zdąży osiąść z powrotem na przylgni gniazda nadciśnienie w komorze głównej zmniejsza się tak dalece, iż w następstwie znacznie wyższego chwilowego ciśnienia w cylindrze do wnętrza rozpylacza zaczynają przenikać gorące spaliny. Tak więc, również i pod tym względem.