W ciągłej sprzedaży pełny zestaw uszczelek do silnika Yanmar 3D68, Yanmar 3D68E. W komplecie uszczelka głowicy oraz wiele innych uszczelek. UWAGA! Występują wersje kompletów uszczelek z simeringami wału i bez.
W naszej ofercie znajdziesz wiele uszczelek do silnika Yanmar 3D68, Yanmar 3D68E – uszczelki termostatu, pompy wody, rozrządu, klawiatury, kolektora ssącego, kolektora wydechowego i wiele innych.
Zapytaj również o komplet uszczelek na górę silnika do Yanmar 3D68, Yanmar 3D68E. Jest to komplet głowicy, który zawiera oprócz uszczelki głowicy także uszczelkę klawiatury (pokrywy zaworowej), uszczelki kolektorów oraz uszczelniacze zaworowe i ew. inne drobne uszczelki.
Uwaga! Zestaw silników górna jest dostępny tylko do wybranych wersji silników Yanmar.
Podczas procesu wtryskiwania, w każdym rozpylaczu iglicowym zmienia się wolny przekrój przelotowy, przez który paliwo przedostaje się do wnętrza komory spalania. Chwilowy wolny przelot będący najmniejszym przekrojem strumienia oleju napędowego przepływającego przez rozpylacz, zależy oczywiście wyłącznie od chwilowego wzniosu iglicy. Związek ten, zwany charakterystyką przepustowości rozpylacza, wynika bezpośrednio z rozwiązania konstrukcyjnego dyszy wylotowej i iglicy. Jak wykazano w uprzednich rozważaniach, chwilowy wolny przelot decyduje o charakterze działania rozpylacza i kształtuje w znacznej mierze przebieg procesu wtryskiwania, zwłaszcza gdy chodzi o natężenie wytryskiwania paliwa, tj. jego ilość rozpraszaną wewnątrz komory spalania w jednostce czasu. Podczas procesu wtryskiwania z dyszy wylotowej rozpylacza wytryskuje mniej oleju napędowego, niż wynikałoby to z czynnej powierzchni istniejącego w tej chwili geometrycznego wolnego przelotu. Decyduje o tym występowanie oporów przepływu, utrudniających przenikanie paliwa z komory głównej w rozpylaczu do wnętrza komory spalania, czyli zjawisk zdławienia przepływu, które powoduje jakby zmniejszanie się wolnego przekroju, przelotowego, a więc również chwilowej przepustowości rozpylacza.