W ciągłej sprzedaży pełny zestaw uszczelek do silnika Yanmar 4D84, Yanmar 4D84E. W komplecie uszczelka głowicy oraz wiele innych uszczelek. UWAGA! Występują wersje kompletów uszczelek z simeringami wału i bez.
W naszej ofercie znajdziesz wiele uszczelek do silnika Yanmar 4D84, Yanmar 4D84E – uszczelki termostatu, pompy wody, rozrządu, klawiatury, kolektora ssącego, kolektora wydechowego i wiele innych.
Zapytaj również o komplet uszczelek na górę silnika do Yanmar 4D84, Yanmar 4D84E. Jest to komplet głowicy, który zawiera oprócz uszczelki głowicy także uszczelkę klawiatury (pokrywy zaworowej), uszczelki kolektorów oraz uszczelniacze zaworowe i ew. inne drobne uszczelki.
Uwaga! Zestaw silników górna jest dostępny tylko do wybranych wersji silników Yanmar.
Króciec tłoczny, wkręcony w gwintowane gniazdo górnej lub bocznej ścianki obudowy wtryskiwacza, służy do przyłączania przewodu . wysokociśnieniowego. Często króciec tłoczny spełnia jednocześnie sza dania korpusu labiryntowego filtru sztabkowego. Stożkową końcówkę przewodu. Wtryskiwacz FIAT (silniki modele 366/45 368 oraz inne) wysokociśnieniowego dociska do obrzeża jej gniazda w gwintowanym czopie króćca tłocznego masywna nakrętka złączna, nasadzona wraz ze swą podkładką na przewód wysokociśnieniowy jeszcze przed jego końcówek. Na ogół doświadczenia eksploatacyjne bezspornie uzasadniają celowość wyposażania wtryskiwaczy w dodatkowe elementy filtracyjne, chroniące rozpylacze, zwłaszcza otworkowe, przed przenikaniem do nich zanieczyszczeń mechanicznych, jakie przypadkowo mogą znajdować się w paliwie dopływającym przewodami wysokociśnieniowymi. Wśród rozmaitych elementów filtracyjnych, instalowanych obecnie we wtryskiwaczach należy ściśle rozróżniać filtry labiryntowe oraz wkładki ochronne, ponieważ spełniają one zasadniczo odmienne zadania. Często jednak, np. ze względów oszczędnościowych, rezygnuje się ze stosowania dodatkowych elementów filtracyjnych we wtryskiwaczach, zwłaszcza o rozpylaczach czopikowych, odznaczających się charakterystyczną zdolnością do samooczyszczania. Filtr labiryntowy (inaczej filtr sztabkowy) wtryskiwacza jest to cylindryczny króciec, z umieszczonym w jego wnętrzu wkładem sztabkowy łączący przewód wysokociśnieniowy z obudową wtryskiwacza i służący jednocześnie jako króciec tłoczny. Dzięki odpowiedniemu ukształtowaniu wkładu sztabkowego i stosownym szczegółom konstrukcji złożenia, filtr labiryntowy zmusza paliwo płynące wewnątrz króćca do bardzo gwałtownych zmian kierunku i prędkości, co zapewnia dość dokładne wydzielanie się w nim zanieczyszczeń mechanicznych (w wyniku ich bezwładności, znacznie większej niż skupień paliwa).