Yanmar 4D88, 4D88E panewki wału korbowego

W ofercie Panewki wału korbowego do silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E we wszystkich  wersjach. Mamy na stanie zarówno panewki korbowodowe Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E jak i panewki główne czopów wału.

Panewki do Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E są dostępne zarówno jako STD (w wymiarze nominalnym), jak i nadwymiarowe – czyli zestawy remontowane, stosowane w przypadku konieczności wykonania szlifu wału. Do silnika Yanmar 4D88, Yanmar 4D88E oferujemy nie tylko panewki w nadwymiarze 0,25, ale także panewki na drugi szlif w nadwymiarze 0,50. Do niektórych wersji silnika dostępne również wyższe nadwymiary.

Zapytaj również o inne panewki i tuleje do Twojego silnika. Części takiej jak pierścienie oporowe wału (księżyce na wał), tulejki korbowodowe oraz inne części zamienne dostępne w naszej ofercie.

Przeważnie każda z nasadek ma  tylko dwa naprzeciwległe kły lub występy służące do zazębienia jej z odpowiednimi wnękami lub wycięciami zabieraka. Jednolita nasadka nie nastawna pełnego sprzęgła nastawnego jest z reguły zaklinowana na stożkowym czopie wałka kułaczkowego pompy wtryskowej, a więc zawsze obraca się wraz z nim. Członowa nasadka nastawna, wyposażona w elementy regulacyjne, odbiera napęd od wałka pędnego pompy wtryskowej albo dzięki nasadzeniu na jego końcówce i zaciśnięciu przy użyciu śruby zaciskowej, albo wskutek sczepienia z przegubem wałka pędnego, za pośrednictwem śrub złącznych, najczęściej tylko dwóch. Podczas pracy pompy wtryskowej pełne sprzęgło nastawne zmusza jej wałek kułaczkowy do obracania się wraz z wałkiem pędnym. Człony  nasadki nastawnej są bowiem wówczas silnie dociskane do siebie przez dociągnięte śruby regulacyjne, a więc służy ona jedynie jako sztywny element przenoszący napęd od wałka lub przegubu pędnego na zabierak. Dopiero po zluzowaniu śrub regulacyjnych człony nasadki nastawnej dają się przekręcać dowolnie względem siebie w ograniczonym zakresie co umożliwia bez stopniowe zmienianie wzajemnego skrętnego ustawienia wałka pędnego i wałka kułaczkowego pompy wtryskowej.