Korbowód Yanmar 3TNM72

Korbowód Yanmar 3TNM72 silnika, który znalazł zastosowanie w maszynach ogrodniczych, quadach Polaris, a także w sprzęcie drogowym. Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNM72 dostępne od ręki.

Tulejka korbowodu Yanmar 3TNM72

Oprócz korbowodu do silnika Yanmar 3TNM72 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje.

Zapytaj również o panewki do tego korbowódu Yanmar 3TNM72.

Jeśli nurtują Cię pytania dotyczące silnika Yanmar 3TNM72 skontaktuj się z nami.

Czy wiesz, że…

Im większa jest liczba koksowania paliwa, tym większa jest ilość nagarów powstających przy jego spalaniu oraz zanieczyszczenie podgrzewaczy paliwa. Zawartość twardych asfaltów. Miarą ilości substancji żywiczno-asfaltowych znajdujących się w paliwie lub oleju smarowym a nierozpuszczalnych w temperaturze 20°C w benzynie wzorcowej i alkoholu jest zawartość twardych asfaltów wyrażona w procentach ciężarowych. Pod względem chemicznym twarde asfalty są bardzo złożone i zawierają oprócz zwykłych związków węglowodorowych również związki tlenowo-siarkowe. Zawartość tych związków w paliwach i olejach smarowych związana jest z typem surowca, metodą jego przeróbki oraz procesem utleniania gotowych produktów. Produkty pochodzące z rop aromatycznych i z procesu destylacji wykazują większą zawartość twardych asfaltów aniżeli produkty rafinowane i pochodzące z rop parafinowo-naftenowych. Obecność twardych asfaltów w paliwach i olejach smarowych jest zawsze niepożądana, szczególnie dla silników spalinowych ze względu na ich dużą przyczepność oraz tworzenie twardych osadów. Od dobrych olejów smarowych wymaga się, aby nie wykazywały zawartości twardych asfaltów zarówno w stanie świeżym jak i używanym. Oznaczenie zawartości twardych asfaltów wykonuje się rozcieńczając badaną próbkę oleju benzyną wzorcową i ekstrahując uzyskany osad czystym benzenem. Prawidłowe wyniki tego oznaczenia otrzymuje się tylko dla paliw i nieulepszanych olejów smarowych, ponieważ dodatki ulepszające są bardzo często nierozpuszczalne w benzynie i tym samym są przyczyną błędnych wyników. Ilość substancji mineralnych, stanowiących pozostałość po spaleniu oleju, określana jest zawartością popiołu wyrażaną w procentach ciężarowych. W zależności od rodzaju oleju smarowego ilość pozostających po spaleniu substancji określana jest bądź jako zawartość popiołu tlenkowego (większość składników popiołu stanowią tlenki metali powstałe w wyniku spalania), bądź jako zawartość popiołu siarczanowego (składniki popiołu stanowią siarczany powstałe wskutek dodania kwasu siarkowego).