Pompa oleju Yanmar 3TNB84

Pompa oleju Yanmar 3TNB84 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych. W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Yanmar 3TNB84 np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNB84 dostępne od ręki.

Pompa oleju Yanmar 3TNB84 dostępna od zaraz. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika – skontaktuj się z nami.

Czy wiesz, że…

Bardzo istotną cechą dobrego oleju cylindrowego jest jego lotność, która powinna być jak najmniejsza, celem uniknięcia odparowywania oleju przy wysokich temperaturach z powierzchni smarowanych. Ta charakterystyczna cecha jest w dużej mierze zależna od własności surowca wyjściowego – ropy naftowej oraz stosowanej metody rafinacji. Dobra przyczepność oleju jest szczególnie ważna w okresie postoju silnika oraz przy jego pracy na parę nasyconą. Pod tym względem lepsze właściwości wykazują oleje natłuszczane aniżeli zwykłe oleje mineralne. Celem zapobiegnięcia powstawaniu osadów w cylindrach ograniczona jest w olejach cylindrowych zawartość popiołu i asfaltów. Szczególnie oleje stosowane dla pary przegrzanej, zwłaszcza przy wyższych temperaturach, powinny charakteryzować się małą tendencją do zanieczyszczania cylindrów i tłoków. Zawartość asfaltów w tych olejach cylindrowych nie powinna przekraczać 0,05-0,1%, a popiołu 0,1%. O rodzaju oleju używanego do smarowania części układu korbowego nie stykających się z parą decydują: konstrukcja silnika, sposób doprowadzania oleju oraz warunki pracy powierzchni smarowanych (naciski jedostkowe, temperatura, prędkość obrotowa itp.). W silnikach smarowanych obiegowo pod ciśnieniem o zamkniętych skrzyniach korbowych, ze względu na mniejsze odprowadzanie ciepła, wymagane są oleje o lepkości około 115 cSt/50°C oraz o dobrej odporności na utlenianie i emulgowanie. Tego rodzaju własności najlepiej zapewniają oleje ulepszane. W silnikach o otwartych skrzyniach korbowych stosowane są bądź zwykłe oleje mineralne o lepkości 70-90 cSt/50°C, bądź łatwo emulgujące z wodą oleje natłuszczane o lepkości 50-150 cSt/50°C. Oleje natłuszczane są szczególnie pożądane w tych przypadkach, gdy konstrukcja silnika jest tego rodzaju, że nie zapobiega przedostawaniu . się do oleju stosunkowo dużych ilości wody.