Pompa paliwa Yanmar 3TNB84 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych. W ofercie pompa paliwa do silnika Yanmar 3TNB84 oraz inne części zamienne do silników marki Yanmar.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
Pompa paliwa Yanmar 3TNB84 dostępna od ręki, ponadto oferujemy szereg innych części zamiennych. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Oleje smarowe stosowane w turbinach parowych noszą ogólną nazwę olejów turbinowych. Ze względu na istniejące w turbinie warunki pracy, stawia się tym olejom specjalne wymagania, którymi są: odpowiednia lepkość, mała ilość zanieczyszczeń, małe oddziaływanie korozyjne oraz duża odporność na starzenie, tworzenie trwałych emulsji z wodą oraz pienienie się. Lepkość olejów turbinowych wynosi 15-50 cSt/50°C. Oleje o mniejszej lepkości stosowane są przy niższych temperaturach pary i wysokich liczbach obrotów. Przy wyższych temperaturach i niższych obrotach oraz w przypadku turbin przekładniowych, posiadających wspólny system smarowania przekładni i turbiny, pożądane są oleje o większej lepkości. W świeżym oleju turbinowym zawartość popiołu nie powinna przekraczać 0,01%, a wody 0,1%, przy czym liczba kwasowa oleju (TAN) nie powinna przekraczać 0,05 mg KOH/g. Ze względu na łatwość usuwania zanieczyszczeń, gęstość olejów turbinowych nie powinna przekraczać 0,90. Jako oleje turbinowe stosowane są zwykłe, wysokogatunkowe oleje rafinowane selektywnie oraz oleje ulepszane, zawierające odpowiednie dodatki, które przyczyniają się do znacznego zwiększenia żywotności oleju. W przypadku wspólnego smarowania turbiny i wysoko obciążonych przekładni, stosuje się oleje zawierające dodatki zapewniające smarowanie przy dużych naciskach powierzchniowych, czyli oleje typu EP (Extreme Pressure).