W ciągłej sprzedaży elektromagnesy gaszenia i cewki do silnika Yanmar
3TN82, 4TN82. W tym silniku występuje kilka rodzajów tej części – wszystkie te
cewki i elektromagnesy dostępne są w naszej ofercie od ręki lub w bardzo
krótkim terminie realizacji.
Cewka gaszenia do silnika Yanmar 3TN82, 4TN82 występuję w kilku wersjach – z
kablem oraz z samą wtyczką. Wersje są zależne od konkretnej konfiguracji
silnika 3TN82, 4TN82 .
W standardowych wersjach 3TN82, 4TN82 Yanmara elektromagnes jest montowany do pompy wtryskowej silnika i ma za zadanie rozłącznie pompy celem zgaszenia
silnika.
- Cewka gaszenia Yanmar 3TN82E, 4TN82E
- OMC Mustang 940
- OMC Mustang 930
- Toyota Huski 3SDK5
Naprężenia wywołane siłami bezwładności są w obliczeniach często pomijane — siły zginające z tego powodu, że nawet przy znacznych prędkościach obrotowych nie wynoszą więcej niż 10 — 15% naprężeń ściskających, rozrywające zaś siły nie przekraczają w silnikach użytkowych prawie nigdy naprężeń ściskających, a więc mieszczą się w granicach naprężeń dopuszczalnych. Korbowody wykonuje się z reguły jako elementy stalowe, kute w foremnikach, czy też bardziej prymitywnymi sposobami, ze stali węglowej 0035 lub 0045, ulepszanej cieplnie, o wytrzymałości 60÷70 kG/mm2. Stosowanie stali stopowych jest raczej wyjątkowe i w większości silników niecelowe.
W stałej ofercie posiadamy wszystkie części do silników Yanmar. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem, oraz o kontakt telefoniczny lub mailowy.