Tłoki silnikowe do Yanmar 3TN88, 4TN88 dostępne zarówno w rozmiarze nominalnym,
jak i nadwymiarowym. Do tłoków oferujemy również sworznie, a także
pierścienie tłokowe i inne części zamienne.
Większość rodzajów tłoków dostępna od ręki. Jeżeli potrzebujesz tłoków do
Yanmara 3TN88, 4TN88 – skontaktuj się z nami, a zorganizujemy szybką dostawę (w
większości na drugi dzień u klienta). Na stanie do silnika Yanmar 3TN88, 4TN88
mamy również uszczelkę głowicy do tego silnika, a także inne uszczelki.
Tłoki silnika – wszystkie wersje.
Silnik tej serii pracują w koparkach, ładowarkach, a także w niektórych
wersjach agregatów.
- Yanmar 3TNC88
- Takeuchi TB153FR
- Yanmar 4TNC88W
Wtryskiwacz w komorach MAN rozpyla paliwo w przestrzeni stanowiącej jakby futerał strugi, bardzo starannie ukształtowany, by kropelki paliwa nie osiadały na ściankach i nie zbijały się w większe krople, a więc podobnie jak w klasycznych silnikach z wtryskiem bezpośrednim. W przestrzeni tej jest oczywiście nadmiar paliwa, tak że powietrze wypływające, po przekroczeniu przez tłok GMP, z dużą prędkością z zasobnika wchodzi z paliwem w reakcję. Spalanie przebiega dość spokojnie, mimo to ciśnienie spalania jest wyższe niż w odmianie Lanova i wynosi przeciętnie 60 atn.Dużą zaletą komory z zasobnikiem MAN jest dość łatwy rozruch, który może być dokonany „na zimno”, a więc bez potrzeby stosowania zapalników. Zużycie jednostkowe jest korzystne, boczne zaś umieszczenie wtryskiwacza, „futerału” i zasobnika nie krępuje w rozmieszczeniu zaworów. Minusem jest to, że tym wyzyskanie powietrza nie jest najlepsze, co odbija się na średnim ciśnieniu użytecznym uzyskiwanym w tych silnikach.
W stałej ofercie posiadamy wszystkie części do silników Yanmar. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem, oraz o kontakt telefoniczny lub mailowy.