Tłoki silnikowe do Yanmar 3TNE68 dostępne zarówno w rozmiarze nominalnym,
jak i nadwymiarowym. Do tłoków oferujemy również sworznie, a także
pierścienie tłokowe i inne części zamienne.
Większość rodzajów tłoków dostępna od ręki. Jeżeli potrzebujesz tłoków do
Yanmara 3TNE68 – skontaktuj się z nami, a zorganizujemy szybką dostawę (w
większości na drugi dzień u klienta). Na stanie do silnika Yanmar 3TNE68
mamy również uszczelkę głowicy do tego silnika, a także inne uszczelki.
Tłoki silnika – wszystkie wersje.
Silnik tej serii pracują w koparkach, ładowarkach, a także w niektórych
wersjach agregatów.
Do najpopularniejszych wersji silnika 3TNE68 japońskiego producenta Yanmar
zaliczają się:
- YANMAR 3TNE68-YBB
- YANMAR 3TNE68-YB
- YANMAR 3TNE68-UMF
- YANMAR 3TNE68-TBZ
- YANMAR 3TNE68-TB1
- YANMAR 3TNE68-SL
- YANMAR 3TNE68-SJ
- YANMAR 3TNE68-SA
- YANMAR 3TNE68-S/G1
- YANMAR 3TNE68-NTB
- YANMAR 3TNE68-NSR
- YANMAR 3TNE68-NBAB
- YANMAR 3TNE68-LW
- YANMAR 3TNE68L-UBB,
- YANMAR 3TNE68L-UBA
- YANMAR 3TNE68-LG4
- YANMAR 3TNE68L-EUBB
- YANMAR 3TNE68-HT
- YANMAR 3TNE68-HIN
- YANMAR 3TNE68-GH
- YANMAR 3TNE68-GB2
- YANMAR 3TNE68-G2A01
- YANMAR 3TNE68-G2A
- YANMAR 3TNE68-G1A01
- YANMAR 3TNE68-G1A
- YANMAR 3TNE68-EYB
- YANMAR 3TNE68-ETBZ
- YANMAR 3TNE68-ETB1
- YANMAR 3TNE68-ENSR
- YANMAR 3TNE68-ENBAC
- YANMAR 3TNE68-ENBAB
- YANMAR 3TNE68-ELG4
- YANMAR 3TNE68-EIKA
- YANMAR 3TNE68-EIK
- YANMAR 3TNE68-ECSF
- YANMAR 3TNE68-EBE
- YANMAR 3TNE68-EAC
- YANMAR 3TNE68-DW1
- YANMAR 3TNE68-DW
- YANMAR 3TNE68-CSF
- YANMAR 3TNE68C-SA
- YANMAR 3TNE68C-KM
- YANMAR 3TNE68C-KG2
- YANMAR 3TNE68C-G1A
- YANMAR 3TNE68C-ENP
- YANMAR 3TNE68C-EMA
- YANMAR 3TNE68C-EKM
- YANMAR 3TNE68C(E)SA
- YANMAR 3TNE68C(E)G1
- YANMAR 3TNE68C
- YANMAR 3TNE68-BME
- YANMAR 3TNE68-BE
- YANMAR 3TNE68-AK
- YANMAR 3TNE68-ADCL
- YANMAR 3TNE68-AC
Punktem wyjścia przy projektowaniu komór z zasobnikiem MAN może być przyjęcie stopnia sprężania, którego wartości, ustalone na podstawie zebranych statystycznie danych dla różnych typów komór, podane są na odpowiednich wykresach, w zależności od prędkości obrotowych silnika. Dość niepewne jest ustalenie pojemności samego zasobnika. Podana najczęściej wartość ok. 25% objętości całej komory spalania jest wartością orientacyjną i jedyną wskazówką może być to, że należy w silnikach większych stosować zasobniki mniejsze niż w silnikach małych. Pozostaje do ustalenia wielkość przekroju przewężenia (wiercenia) łączącego zasobnik z komorą nad tłokiem.
W stałej ofercie posiadamy wszystkie części do silników Yanmar. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem, oraz o kontakt telefoniczny lub mailowy.