Yanmar 2D68, 2D68E zestaw uszczelek na silnik

W ciągłej sprzedaży pełny zestaw uszczelek do silnika Yanmar 2D68, Yanmar 2D68E. W komplecie uszczelka głowicy oraz wiele innych uszczelek. UWAGA! Występują wersje kompletów uszczelek z simeringami wału i bez.

W naszej ofercie znajdziesz wiele uszczelek do silnika Yanmar 2D68, Yanmar 2D68E – uszczelki termostatu, pompy wody, rozrządu, klawiatury, kolektora ssącego, kolektora wydechowego i wiele innych.

Zapytaj również o komplet uszczelek na górę silnika do Yanmar 2D68, Yanmar 2D68E. Jest to komplet głowicy, który zawiera oprócz uszczelki głowicy także uszczelkę klawiatury (pokrywy zaworowej), uszczelki kolektorów oraz uszczelniacze zaworowe i ew. inne drobne uszczelki.

Uwaga! Zestaw silników górna jest dostępny tylko do wybranych wersji silników Yanmar.

Wybitnie niepożądane zakłócenia występują od samego początku procesu wtryskiwania. Iglica rozpylacza odrywa się od przylgni gniazda i wykonuje skok otwarcia wówczas, gdy ciśnienie w komorze głównej spiętrzając się dzięki   tali tłoczącej zaczyna przewyższać ciśnienie wtryskiwania (9 MPa). Wznios otwarcia iglicy jest stosunkowo duży, ponieważ w rozpylaczu DN45S3 dość znaczny przyrost powierzchni na poru, podczas przenikania paliwa do komory wylotowej, zapewnia o wiele większą siłę odrywającą, niż np. w omówionych uprzednio rozpylaczach DN4S1 oraz DN12SD12. Co więcej, prawie bezpośrednio po otwarciu rozpylacza (już w przedziale wzniosów iglicy 0,15…0,20 ram) odsłania się całkowity przekrój przelotowy w kanaliku wylotowym, tj. rozpoczyna się intensywne wytryskiwanie oleju napędowego. W danym przypadku, trwający bardzo krótko okres wstępnego wtryskiwania nie ma w ogóle znaczenia praktycznego. Jak wynika z przebiegu krzywych pokazanych na rysunku podczas wykonywania przez iglicę skoku otwarcia, w komorze głównej dość gwałtownie zanika nadciśnienie i powstaje silna odciążająca fala powrotna powodująca natychmiastowe zamknięcie się rozpylacza.