W ofercie sprzedaży posiadamy dużo głównych podzespołów do silnika Yanmar
2TNE68. Są to zarówno części fabrycznie nowe, jak i regenerowane czy
używane. Pytaj o takie części główne do silnika Yanmar 2TNE68 jak: wał korbowy, blok
silnika, głowica silnika czy korbowód. Jeżeli potrzebujesz innych części zamiennych do tego silnika – to dzwoń mamy szeroką ofertę.
Pamiętaj, do każdego typu silnika Yanmar 2TNE68 uszczelki dostępne od ręki.
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68-YB
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68L
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68-HG
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68-DM4
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68-DM
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68C-EBG
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68-CDM
- Głowica i wał korbowy Yanmar 2TNE68C
Obliczanie górnej części stopy korbowodu (stanowiącej całość z trzonem) jest dość problematyczne. Spotykane w różnych podręcznikach sposoby opierają się na założeniu, że naciski w kierunku panewki działają prostopadle, więc wartość ich obliczyć można prostą zależnością trygonometryczną.
Założenia te mają wszelkie pozory poprawności, nie uwzględniają jednak współdziałania pokrywy stopy w przenoszeniu sił. Wskutek takiego, obliczenia górna część stopy wypada bardzo ciężka. Najlepszym, dowodem niewłaściwości takiego, liczenia jest fakt, że doskonale działające korbowody miałyby wg powyższych założeń naprężenia przekraczające 40 kG/mm2. Z tych względów wydaje się bardziej wskazane, by po przeliczeniu pokrywy stopy (patrz niżej) zharmonizować kształt górnej części z kształtem pokrywy wzorując się na istniejących, dobrych przykładach.
Specjalizujemy się w doradztwie, serwisie oraz sprzedaży części do silinków Yanmar. Na wszystkie pytania i/lub wątpliwości odpowiadamy telefonicznie i mailowo.