Yanmar 3D66 zestaw uszczelek na silnik

W ciągłej sprzedaży pełny zestaw uszczelek do silnika Yanmar 3D66. W komplecie uszczelka głowicy oraz wiele innych uszczelek. UWAGA! Występują wersje kompletów uszczelek z simeringami wału i bez.

W naszej ofercie znajdziesz wiele uszczelek do silnika Yanmar 3D66 – uszczelki termostatu, pompy wody, rozrządu, klawiatury, kolektora ssącego, kolektora wydechowego i wiele innych.

Zapytaj również o komplet uszczelek na górę silnika do Yanmar 3D66. Jest to komplet głowicy, który zawiera oprócz uszczelki głowicy także uszczelkę klawiatury (pokrywy zaworowej), uszczelki kolektorów oraz uszczelniacze zaworowe i ew. inne drobne uszczelki.

Uwaga! Zestaw silników górna jest dostępny tylko do wybranych wersji silników Yanmar.

Nieustalony (labilny) charakter działania układu wtryskowego sprawiał więc, że podczas rozpatrywanych prób silnik pracował jakby według swoistej zasady ośmiu suwu. Powtarzający się cykl stanowiły dopiero dwa następujące po sobie, zwykle czterosuwowe przebiegi pracy w cylindrze, różniące się jednak szybkością narastania oraz szczytową wysokością ciśnienia spalania (maksimum wynosiło na przemian albo 4,6, albo 5,4 MPa). Związki między nasileniem zjawiska p trysku a chwilowym nadciśnieniem panującym w komorze spalania pod koniec procesu wtryskiwania obrazuje rysunek 7.48, na którym przedstawiono charakterystyki wzniosów iglicy omawianego rozpylacza zdjęte przy zmniejszonej do 800 obr/min prędkości obrotowej wału korbowego. Poszczególne krzywe uwidoczniają wyniki pomiarów dokonywanych przy rozmaitym wyprzedzeniu tłoczenia z tym, że nie zmieniano w ogóle pozostałych warunków próby. Kiedy wyprzedzenie tłoczenia wynosiło 37p obrotu wału korbowego, Szczytowe ciśnienie spalania w przestrzeni ponad tłokiem dochodziło do 5 MPa i nasilenie zjawiska po trysku było podobne jak w rozpatrzonym uprzednio cyklu badań.