Wszystkie filtry do silnika Yanmar 3D75 dostępne od ręki. Wysyłka kurierska na cały kraj.
Oferujemy do silnika Yanmar 3D75 wszystkie wersje filtrów silnikowych. Są to m.in.: filtr powietrza, filtr paliwa, filtr oleju silnikowego.
W przypadku zamawiania filtrów należy podać również model maszyny, w której pracuje dany silnik, ponieważ filtry są różne w zależności od zastosowania silnika.
Dostępne są również wszystkie filtry hydrauliczne i kabinowe do maszyn z silnikami Yanmar 3D75.
Skontaktuj się z nami.
Wskutek istniejących jeszcze początkowo w sąsiedztwie wtryskiwacza drobnych pęcherzyków gazowych stanowiących lokalne przerwy w ciągłości strugi, oraz podczas, otwierania się rozpylacza, I fala powrotna nabiera właściwości, impulsów odprężających, znoszących częściowo falę tłoczącą. Ponadto w miarę nasilania się omawianych zjawisk falowych, w następstwie zanikania pęcherzyków wypełnionych parami oleju napędowego, zmienia się prędkość dźwięku w słupie paliwa, wzrastając stopniowo od ok. 850 m/s ok. . 1250 m/s. Kiedy wskutek rozpatrywanych drgań sprężystych w tłoczonych objętościach j paliwa w głównej komorze rozpylacza nastąpi spiętrzenie nadciśnienia do wysokości! przekraczającej ciśnienie wtryskiwania, na które wyregulowany jest wtryskiwacza, wtedy iglica odrywa się od gniazda i olej napędowy zaczyna przenikać do komory wylotowej. Podczas procesu wtryskiwania iglica rozpylacza wykonuje złożone ruchy drgające, przy czym chwilowe jej położenia zaletą od wypadkowego oddziaływania ciśnienia w komorze głównej oraz nacisku sprężyny powrotnej, Zmieniających się nieustannie odpowiednio do przebiegu zjawisk falowych. Skoro proces tłoczenia paliwa do rozpylacza dobiegnie końca, to w komorze pompowania zaczyna obniżać się ciśnienie i falę tłoczącą stanowi już tylko odbita fala powrotna, która z omówionych uprzednio przyczyn ulega silnemu tłumieniu.