W ofercie posiadamy bardzo dużo głównych podzespołów do silnika Yanmar 3D84, Yanmar 3D84E. Są to zarówno części fabrycznie nowe, jak i regenerowane czy używane.
Zapytaj o takie części główne do silnika Yanmar 3D84, Yanmar 3D84E jak wał korbowy, blok
silnika, głowica silnika czy korbowód. Jeżeli potrzebujesz innych części zamienne do tego silnika – zadzwoń i zapytaj o ofertę.
Pamiętaj, do każdego typu silnika Yanmar 3D84, Yanmar 3D84E uszczelki dostępne od ręki.
Zatem niewątpliwie w okresie otwierania się badanego rozpylacza, napływające z . przewodu wysokociśnieniowego paliwo nie nadąża z natychmiastowym wypełnianiem wolnej przestrzeni, która tworzy się wskutek i przemieszczania, iglicy. Sprawia to, że wówczas w komorze głównej maleje nadciśnienie, co powoduje powstanie silnej fali odciążającej, zmniejszającej chwilowe nasilenie .fali tłoczącej, w następstwie czego maleje siła odrywająca i iglica opada z powrotem na swe gniazdo. Ponieważ w rozpatrywanej sytuacji doprowadzanie oleju napędowego do wnętrza komory spalania według zasady podwójnego Wtrysku odbywa się dzięki występowaniu .odciążającej fali powrotnej, zjawisko to ma zupełnie nieustalony (labilny) charakter, i dlatego nie jest wykorzystywane w celach praktycznych. Co więcej, pojawianie się wspomnianej fali odciążającej w rozważanych Warunkach uznać należy jako zdecydowanie szkodliwe zakłócenie działania zwykłego rozpylacza czopikowego. Proces tłoczenia paliwa do wtryskiwacza może mieć jednoznacznie ustalony (stabilny) charakter tylko wtedy, kiedy fala powrotna odznacza się właściwościami fali spiętrzającej, która odbijając się w sąsiedztwie zaworka odcinającego nakłada się na uderzenie tłoczące w postaci dodatkowej fali tłoczącej, zapewniającej zwiększenie nadciśnienia w komorze głównej. Natomiast w przypadku występowania odciążającej fali powrotnej warunki przepływu oleju napędowego przez przewód wysokociśnieniowy są zawsze w mniejszym lub większym stopniu nieustalone (labilne).