Głowica Yanmar 3TNB82

Głowica Yanmar 3TNB82 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych.

Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNB82: głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Yanmar w pełnym asortymencie.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Yanmar 3TNB82 mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Głowica Yanmar 3TNB82 dostępna od ręki. Zadzwoń do nas – odpowiemy na wszystkie pytania.

Czy wiesz, że…

Do napędu okrętowych silników spalinowych stosowane są najrozmaitsze gatunki paliwa, różniące się pomiędzy sobą zarówno pochodzeniem jak i właściwościami fizyko-chemicznymi. Wszystkie paliwa stosowane dla okrętowych silników wysokoprężnych można podzielić na trzy zasadnicze grupy, a mianowicie na oleje gazowe, oleje napędowe oraz oleje ciężkie. Inne określenia spotykane w eksploatacji, jak na przykład ropa, okrętowy olej dieslowy, olej bunkrowy, mazut itp., stanowią jedynie odmienne nazwy, nie zawsze zresztą słuszne, wyżej wymienionych, zasadniczych gatunków paliw. Ponadto spotyka się różne nazwy handlowe podawane przez producentów względnie dostawców. Ponieważ w każdej z podanych grup paliw spotyka się oleje o różnych gęstościach względnie lepkościach, stosuje się dalszy ich podział, w myśl którego w każdej grupie rozróżnia się dodatkowo paliwa lekkie, średnie i ciężkie. To dodatkowe określenie może charakteryzować paliwo bądź pod względem jego gęstości (na przykład oleje gazowe), bądź też jego lepkości (oleje ciężkie).