Korbowód Yanmar 3TNB82 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych. Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNB82 dostępne od ręki.
Tulejka korbowodu Yanmar 3TNB82
Tulejka korbowodu Yanmar 3TNB82. Oprócz korbowodu do silnika Yanmar 3TNB82 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu Yanmar 3TNB82.
Korbowód Yanmar 3TNB82 dostępny od ręki. Jeśli nurtują Cię pytania dotyczące silnika Yanmar 3TNB82 skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Ze względu na fakt, że każde z paliw stosowanych w silnikach okrętowych stanowi złożoną mieszaninę węglowodorów, nie można podać żadnej obowiązującej normy, która posłużyłaby dla przeprowadzenia ścisłej klasyfikacji różnych, spotykanych w eksploatacji gatunków paliwa. Istniejące w poszczególnych krajach znormalizowane specyfikacje, niekiedy dość znacznie różniące się pomiędzy sobą, podają jedynie graniczne wartości pewnych właściwości fizyko-chemicznych, które nie powinny zostać przekroczone przez paliwo określonego rodzaju. Dlatego też należy pamiętać, że o przydatności paliwa dla danego silnika decyduje nie nazwa dostarczonego paliwa, lecz konfrontacja jego właściwości podanych w specyfikacji z wymaganiami stawianymi przez producenta silnika. Oleje gazowe są czystymi destylatami uzyskiwanymi głównie w procesie destylacji zachowawczej ropy naftowej jako frakcje pomiędzy naftą a olejami smarowymi. Paliwa te charakteryzują się najmniejszą gęstością, lepkością oraz ilością zanieczyszczeń. Z tego względu są one przede wszystkim stosowane do napędu szybkobieżnych silników wysokoprężnych – głównych i pomocniczych. Obowiązuje przy tym zasada ogólna, że im większa jest liczba obrotów silnika, tym mniejsza powinna być gęstość i lepkość stosowanego paliwa. Oleje gazowe mogą być również spalane w silnikach wolnobieżnych, posiadających odpowiednio przystosowany układ wtryskowy dla tego rodzaju paliwa. Jeżeli paliwo tego typu nie uległo dodatkowemu zanieczyszczeniu w czasie transportu i przechowywania na statku, całkowicie wystarczające jest jego oczyszczanie tylko w filtrach. Okrętowe oleje napędowe stanowią bądź czyste destylaty, uzyskane na przykład z procesu katalitycznego krakowania, bądź też mieszaniny lżejszych i cięższych paliw.