Panewki Yanmar 3TNB82

Panewki Yanmar 3TNB82 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych. Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Yanmar 3TNB82.

Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNB82 dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Yanmar 3TNB82 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Yanmar 3TNB82 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Yanmar 3TNB82 dostępne od ręki. Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Yanmar 3TNB82.

Czy wiesz, że…

Oleje napędowe będące czystymi destylatami są bardzo zbliżone swoimi właściwościami do ciężkich olejów gazowych, ustępując im nieznacznie pod względem ilości zanieczyszczeń. Podobnie jak ciężkie oleje gazowe mogą one być stosowane do napędu zarówno średnio jak i wolnobieżnych silników wysokoprężnych i poza filtrami nie wymagają specjalnych urządzeń oczyszczających. W przeciwieństwie do tych paliw, oleje napędowe będące mieszaninami, nadają się wyłącznie do napędu silników o liczbie obrotów mniejszej od 500 na minutę, przy czym dla ich oczyszczania wymagają stosowania filtrów i wirówek. Oleje te przy większych lepkościach podgrzewa się przed wirowaniem. Oleje ciężkie są paliwami o największej gęstości, lepkości i zawartości zanieczyszczeń. Gęstość tych paliw dochodzi do wartości 0,99, a lepkość paliw stosowanych w eksploatacji zawarta jest w granicach 500-3000 sec. Red. I przy 37,8°C (100°F). Paliwa te stanowią pozostałości po destylacji zachowawczej ropy naftowej, pozostałości pokrakingowe względnie ich mieszaniny. Jeżeli lepkość tych produktów jest zbyt duża, zmniejsza się ją przez dodanie innych lżejszych paliw – najczęściej oleju gazowego. Wpływ ilości oleju gazowego, dodawanego do oleju ciężkiego w celu zmniejszenia lepkości mieszaniny obu tych paliw. Z wykresu tego widać wyraźnie, że dla zmniejszenia lepkości oleju ciężkiego o połowę wystarcza zaledwie kilkuprocentowy (około 5%) dodatek oleju gazowego. Uzyskane w ten sposób mieszaniny, zaliczane również do paliw ciężkich, mają niekiedy tendencję do rozwarstwiania się na dwa składniki – lżejszy i cięższy, co stwarza dodatkowe kłopoty w eksploatacji. Warto przy tym zapamiętać, że stabilność takich mieszanin jest tym większa, im mniejszy jest dodatek czystego destylatu, a więc im mniejsza jest redukcja lepkości początkowej cięższego składnika. Ponieważ oleje ciężkie stanowią w istocie zawsze pozostałości z przeróbki ropy, paliwa te są silnie zanieczyszczone takimi samymi składnikami jak surowa ropa naftowa. Z tego też względu zarówno właściwości fizyko-chemiczne jak i zawartość zanieczyszczeń paliw ciężkich zmieniają się w bardzo szerokich granicach, zależnie od pochodzenia surowca wyjściowego oraz sposobu jego przeróbki.