Termostat Yanmar 3TNB82

Termostat Yanmar 3TNB82 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych. W ofercie termostat Yanmar 3TNB82 oraz wszystkie części zamienne do silników Yanmar w pełnym asortymencie.

Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć termostat Yanmar 3TNB82, a także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp. do silników tej marki.

Termostat silnika Yanmar 3TNB82 dostępny ok ręki. Skontaktuj się z nami chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Czy wiesz, że…

Wobec różnorodnych funkcji, jakie spełniają oleje, przeprowadzenie ścisłej ich klasyfikacji jest bardzo utrudnione. Obecnie, dla oceny olejów typu HD, stosowana jest klasyfikacja oparta na wymaganiach określanych nietypowymi próbami (na przykład próby silnikowe Caterpillar), którym poddawany jest dany olej w specjalnych silnikach przy ściśle określonych parametrach ich pracy. Ocena badanych w tych silnikach olejów smarowych odbywa się na podstawie ilości wydzielonych osadów na tłoku, wielkości zużycia tulei cylindrowych i pierścieni tłokowych, stopnia korozji łożysk i stopnia utleniania oleju. Przynależność oleju HD do danej grupy oznaczana jest symbolem specyfikacji określającej szczegółowo warunki, jakie spełnia rozpatrywany olej podczas wyżej wymienionych prób. Określenie oleju HD jednym ze specjalnych symboli oznacza zatem, że olej taki spełnia cały zespół specjalnych wymagań, które zostały bliżej sprecyzowane w odnośnej specyfikacji. O przynależności rozpatrywanego oleju do danej grupy klasyfikacyjnej można w przybliżeniu wnioskować na podstawie zawartości popiołu siarczanowego i wartości ogólnej liczby zasadowej TBN. Wysokoalkaliczne silnikowe oleje cylindrowe o wartościach ogólnej liczby zasadowej rzędu kilkudziesięciu mg KOH/g, nie są zaliczane do olejów typu HD i tym samym stanowią gatunki olejów ulepszanych o specjalnym przeznaczeniu. W zależności od struktury i składa chemicznego, rozróżnia się następujące typy wysokoalkalicznych, silnikowych olejów cylindrowych: Oleje emulsyjne, w których dodatki alkaliczne jako nierozpuszczalne w oleju wprowadza się w roztworze wodnym, tworzącym z olejem emulsję. Zawartość wody w tych olejach sięga 30%, przy czym są one nieprzejrzyste o kolorze mlecznym. Oleje dyspersyjne, w których dodatki alkaliczne są silnie rozdrobnione w stanie stałym lub galaretowatym. Oleje tego typu są mętne i nieprzejrzyste. Oleje jednofazowe, w których dodatki alkaliczne są całkowicie rozpuszczone. Oleje te są przejrzyste i mają ciemne zabarwienie.