Głowica Yanmar 3TNB84

Głowica Yanmar 3TNB84 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych.

Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNN68: głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Yanmar w pełnym asortymencie.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Yanmar 3TNB84 mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Głowica Yanmar 3TNB84 dostępna od ręki. Zadzwoń do nas – odpowiemy na wszystkie pytania.

Czy wiesz, że…

Przy spalaniu olejów napędowych o zawartości siarki poniżej 1,5% w wolnobieżnych silnikach wodzikowych, jako oleje cylindrowe mogą być stosowane oleje ulepszane zwykłego typu o wyżej podanych lepkościach SAE 40 i SAE 50. Jako oleje obiegowe stosowane są w większości silników wolnobieżnych, zgodnie z zaleceniami ich wytwórców, oleje ulepszane zwykłego typu o klasie lepkości SAE 30, zawierające tylko niewielkie ilości inhibitorów utleniania i korozji. W silnikach bezwodzikowych dwu- i czterosuwowych o liczbach obrotów 400-1000 na minutę i wspólnym smarowaniu cylindrów i układu korbowego, przy spalaniu paliw o zawartości siarki poniżej 1,5%, całkowicie wystarczające jest stosowanie zwykłych olejów ulepszanych. W przypadku gdy olej napędowy zawiera większą ilość siarki, stosuje się oleje typu HD Supplement 1 lub serii 2. Przy spalaniu paliw ciężkich, oleje smarowe tego typu nie są jednak wystarczające ze względu na ograniczoną zdolność neutralizacji kwasowych produktów spalania. W tych przypadkach stosuje się jednofazowe wysokoalkaliczne oleje smarowe, które w porównaniu z olejami cylindrowymi, stosowanymi w silnikach wodzikowych, mają mniejszą zawartość dodatków alkalicznych, ze względu na ograniczoną zawartość siarki w paliwach spalanych w tym typie silników. Ogólna liczba zasadowa (TBN) tych olejów wynosi przeważnie 15-30 mg KOH/g, a lepkość 60-90 cSt/50°C, co odpowiada klasom lepkości SAE 30 i SAE 40. Olej podstawowy, podobnie jak dla wysokoalkalicznych olejów cylindrowych stosowanych w silnikach wodzikowych, powinien być typu naftenowego.