Panewki Yanmar 3TNB84

Panewki Yanmar 3TNB84 z maszyn rolniczych oraz ciągników sadowniczych. Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Yanmar 3TNB84.

Wszystkie części zamienne do silników Yanmar 3TNB84 dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Yanmar 3TNB84 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Yanmar 3TNB84 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Yanmar 3TNB84 dostępne od ręki. Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Yanmar 3TNB84.

Czy wiesz, że…

Decydującym czynnikiem określającym właściwości fizyko-chemiczne olejów cylindrowych są rodzaj i parametry pary doprowadzanej do silnika. Do smarowania cylindrów silników pracujących na parę nasyconą względnie słabo przegrzaną stosuje się bądź zwykłe oleje mineralne, bądź oleje natłuszczane (kompaundowane). Te ostatnie, dzięki swoim własnościom emulgującym, zapewniają lepsze smarowanie cylindrów w obecności wody pochodzącej ze skroplenia się pary w cylindrach. Do smarowania cylindrów silników pracujących na parę przegrzaną za najlepsze uważa się zwykłe oleje mineralne pochodzące z rop parafinowych, ze względu na najmniejszą tendencję do tworzenia osadów w cylindrach. Lepkość stosowanych olejów cylindrowych waha się w granicach 20- 60 cSt (38°E) przy 100°C, przy czym obowiązuje zasada, że tym większą lepkość powinien wykazywać olej cylindrowy, im wyższe jest ciśnienie i temperatura pary. Dla silników przeciwprężnych należy stosować oleje o większej lepkości niż dla silników kondensacyjnych ze względu na wyższe średnie temperatury ścianek cylindrów. Na dobór lepkości oleju cylindrowego wpływają również liczba obrotów i skok tłoka. Im większa jest liczba obrotów silnika i im mniejszy jest skok tłoka, tym mniejszą lepkość powinien mieć olej cylindrowy, ze względu na krótszy okres czasu rozprowadzania oleju na gładzi cylindrowej.