W ofercie części do układów wtryskowego silników YANMAR 2TNV70, 3TNV70. Do silników YANMAR 2TNV70, 3TNV70 wszystkie części zamienne i filtry.
Oprócz końcówek wtrysków, do silnika Yanmar 2TNV70, 3TNV70 oferujemy również kompletne wtryskiwacze, a także takie części jak: pompa wtryskowa, pompka paliwa zasilająca (pompa podająca paliwo) zarówno elektryczna, jak i ręczna (mechaniczna).
Zapytaj również o części zamienne do pomp 2TNV70, 3TNV70 Yanmara – zaworki, sekcje tłoczące, uszczelnienia. Oferujemy również profesjonalną regenerację i naprawę pomp Yanmara model 3TNV70 oraz inne. Prześlij nam wtryski z Twojego silnika, a my dokonamy ich regeneracji.
Do każdego modelu silnika Yanmar 3TNV70 oferujemy również filtr oleju, filtr paliwa oraz filtr powietrza.
- Wtryski Yanmar 3TNV70T
- Wtryski Yanmar 3TNV70A
- Wtryski Yanmar 3TNV70H
- Wtryski Yanmar3TNV70-ASA
- Wtryski Yanmar3TNV70-KJLT
- Wtryski Yanmar3TNV70-HHG
- Wtryski Yanmar 2TNV70-HGE
- Wtryski Yanmar 2TNV70-ASA
- Wtryski Yanmar 2TNV70-NBK
Silniki szybkoobrotowe wymagają paliw o większej LC niż wolnobieżne, pamiętać należy przy tym, że wbrew pewnej analogii z liczbą oktanową, paliwa o małej LC nie są złymi paliwami i mogą doskonale pracować w wolnoobrotowych silnikach, w których zastosowanie paliw o większej LC nie byłoby wyzyskane i nie dałoby lepszych wyników.
LC jest miarą „detonacyjności” paliwa, stanowi więc jakby odwrotność LO. Istnieją nawet przybliżone zależności między tymi liczbami: LO = 120 — 2 LC; LC = 60 — 0,5 LO, które mogą być niekiedy przydatne. Korzystając z nich możemy np. obliczyć, że niezły olej napędowy dla silników ZS o LC = 50 miałby LO = 20. Ten przykład tłumaczy między innymi niepowodzenia prób zasilania silników IZ olejem napędowym.
Specjalizujemy się w doradztwie, serwisie oraz sprzedaży części do silinków Yanmar. Na wszystkie pytania odpowiadamy telefonicznie i mailowo