W ciągłej sprzedaży elektromagnesy gaszenia i cewki do silnika Yanmar
4TNV88. W tym silniku występuje kilka rodzajów tej części – wszystkie te
cewki i elektromagnesy dostępne są w naszej ofercie od ręki lub w bardzo
krótkim terminie realizacji.
Cewka gaszenia do silnika Yanmar 4TNV88 występuje w kilku wersjach – z
kablem oraz z samą wtyczką. Wersje są zależne od konkretnej konfiguracji
silnika 4TNV88.
W standardowych wersjach 4TNV88 Yanmara elektromagnes jest montowany do
pompy wtryskowej silnika i ma za zadanie rozłącznie pompy celem zgaszenia
silnika.
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88T
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-MHW
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88L
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-GKM
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-GGEH
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-GGE
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-D
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-BXB
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-BKMS
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-BDSA
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88-BDGGE
- Cewka gaszenia Yanmar 4TNV88A
W silnikach widlastych umieszcza się dwa identyczne korbowody na wspólnym czopie korbowym. Jest to rozwiązanie najtańsze, kryje jednak w sobie i wady. Dość poważną wadą, która komplikuje wykonanie kadłuba, jest przesunięcie płaszczyzn tych cylindrów, które pracują na wspólnym czopie i większa długość czopów korbowych, co zwiększa naprężenia gnące w wale i zmniejsza jego sztywność (drgania skrętne). Żeby zmniejszyć to, istnieje zrozumiała tendencja zwężenia stóp korbowodów, co jednak pociąga za sobą konieczność dopuszczenia dużych nacisków jednostkowych. Drugim rozwiązaniem jest zastosowanie zespołu dwóch korbowodów — korbowodu rozwidlonego i współpracującego z nim na wspólnej panewce korbowodu wewnętrznego. Rozwiązanie to, niewątpliwie droższe, gdyż wymaga dwóch różnych foremników, przy czym foremnik korbowodu rozwidlonego jest dość skomplikowany, zapewnia szereg zalet.
W stałej ofercie posiadamy wszystkie części do silników Yanmar. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem, oraz o kontakt telefoniczny lub mailowy.