Wszystkie filtry do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 dostępne od ręki. Wysyłka kurierska na cały kraj.
Oferujemy do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 wszystkie wersje filtrów silnikowych. Są to m.in.: filtr powietrza, filtr paliwa, filtr oleju silnikowego.
W przypadku zamawiania filtrów należy podać również model maszyny, w której pracuje dany silnik, ponieważ filtry są różne w zależności od zastosowania silnika.
Dostępne są również wszystkie filtry hydrauliczne i kabinowe do maszyn z silnikami Yanmar S4D106, Yanmar 4D106.
Skontaktuj się z nami.
W miarę oddalania się iglicy od przylgni gniazda do połączonych już ze sobą komór głównej i wylotowej powinno jak najszybciej napływać paliwo z przewodu wysokociśnieniowego i z jak najmniejszym opóźnieniem zapełniać wolną przestrzeń tworzącą się wskutek ruchu iglicy. Ilość oleju napędowego, jaka powinna przedostawać się do ..komory głównej podczas skoku otwarcia iglicy, aby uniemożliwić osiadanie jej z powrotem na gnieździe, zależy od rodzaju, i konstrukcji rozpylacza. Między zwykłymi i dławiącymi rozpylaczami istnieją pod tym względem zasadnicze różnice, wynikające głównie z odmiennego sposobu ich działania. W zwykłym rozpylaczu czopikowym dopływać powinno z przewodu wysokociśnieniowego co najmniej dwukrotnie więcej paliwa niż w identycznych warunkach w dławiącym rozpylaczu czopikowym podobnego typu. Prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska grania wtryskiwacza zależy w dużym stopniu od wykonania przewodu wysokociśnieniowego, stosowanego w danym układzie wtryskowym. Istotno są zwłaszcza średnica wewnętrzna i długość przewodu, które decydują o natężeniu dopływu oleju napędowego do rozpylacza. Biorąc pod uwagę najczęściej używane obecnie rodzaje przewodów wysokociśnieniowych można stwierdzić, że w przypadku braku wspomagającego oddziaływania ze strony drgali sprężystych w słupie tłoczonego paliwa, wewnętrzne średnice przewodów byłyby o wiele za małe, aby zapewnić przedostawanie się niezbędnych ilości oleju napędowego.