Yanmar S4D106, 4D106 głowica, wał korbowy, blok silnika

W ofercie posiadamy bardzo dużo głównych podzespołów do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106. Są to zarówno części fabrycznie nowe, jak i regenerowane czy używane.

Zapytaj o takie części główne do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 jak wał korbowy, blok

silnika, głowica silnika czy korbowód. Jeżeli potrzebujesz innych części zamienne do tego silnika – zadzwoń i zapytaj o ofertę.

Pamiętaj, do każdego typu silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 uszczelki dostępne od ręki.

Pomiarów dokonywano podczas pracy silnika z ustalonym obciążeniem i prędkością biegu 2350 obr/min, przy czym niezmienne dawkowanie oleju napędowego wynosiło 30 mm3/suw tłoczka.   Przedmiotem badań był układ wtryskowy pompa wtryskowa BOSCH, model PF, sekcja tłocząca z cylinderkiem o średnicy 7 mm zaopatrzona w odciążający zaworek odcinający, przewód wysokociśnieniowy o długości 780 mm i średnicy wewnętrznej 1,5 mm. Wtryskiwacz był wyregulowany na ciśnienie wtryskiwania 9 MPa. Ciśnienie zamykania się rozpylacza (według charakterystyki statycznej) wynosiło 5,75 MPa. Charakterystyki zdjęto przy niezmiennym kącie tłoczenia 12° obrotu wałka kułaczkowego (lub inaczej przy 24° obrotu wału korbowego silnika). Opóźnienie końca właściwego procesu wtryskiwania w stosunku do końca procesu tłoczenia paliwa przez sekcję tłoczącą było równe około 7,7° obrotu wału korbowego. Jeżeli bierze się pod uwagę jedynie wpływ czynników statycznych, to istnieją pozornie podstawy do przypuszczeń, że w omawianym układzie wtryskowym w ogóle nie wystąpi zjawisko po trysku. Ciśnienie w komorze spalania, w chwili kiedy kończy się proces wtryskiwania, sięga bowiem 3,0…3,5 MPa, a więc jest znacznie niższe niż stosunkowo wysokie ciśnienie zamykania się rozpylacza (5,75 MPa). Ze względu na nieustalony (labilny) charakter pracy wtryskiwacza, w obranych warunkach próby ujawnia się jednak silne oddziaływanie czynników dynamicznych, kształtujących bardzo niekorzystnie charakterystykę wzniosów iglicy rozpylacza.