Yanmar S4D106, 4D106 panewki wału korbowego

W ofercie Panewki wału korbowego do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 we wszystkich  wersjach. Mamy na stanie zarówno panewki korbowodowe Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 jak i panewki główne czopów wału.

Panewki do Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 są dostępne zarówno jako STD (w wymiarze nominalnym), jak i nadwymiarowe – czyli zestawy remontowane, stosowane w przypadku konieczności wykonania szlifu wału. Do silnika Yanmar S4D106, Yanmar 4D106 oferujemy nie tylko panewki w nadwymiarze 0,25, ale także panewki na drugi szlif w nadwymiarze 0,50. Do niektórych wersji silnika dostępne również wyższe nadwymiary.

Zapytaj również o inne panewki i tuleje do Twojego silnika. Części takiej jak pierścienie oporowe wału (księżyce na wał), tulejki korbowodowe oraz inne części zamienne dostępne w naszej ofercie.

Całkowite wciśnięcie pedału przyspieszenia lub przerzucenie dźwigni sterowniczej (np. nastawczej regulatora) w położenie największego dawkowania powoduje wówczas przemieszczenie zębatki sterowniczej (lub drążka sterowniczego) pompy wtryskowej poza położenie największego dawkowania (podczas pracy silnika), tj. w położenie dawkowania rozruchowego, czyli ustawienie odpowiednio zwiększonego dawkowania. Dźwigniowy zderzak rozruchowy (system BOSCH)  Kiedy uruchamiany silnik zacznie pracować i rozpędza się, trzeba natychmiast oswobodzić dźwignię odwodzącą. Umożliwia to sprężynie oporowej częściowe rozprężenie się (do napięcia wstępnego) z jednoczesnym przekręceniem dźwigni odwodzącej) w położenie spoczynkowe i przemieszczeniem zderzaka w ustawione położenie największego dawkowania podczas pracy silnika. Odtąd, aż do ponownego odchylenia dźwigni odwodzącej w położenie robocze, zderzak przesuwny dzięki wstępnemu napięciu sprężyny oporowej zatrzymuje zębatkę sterowniczą pompy wtryskowej w ustawionym położeniu największego dawkowania, ponieważ ani oddziaływanie regulatora prędkości obrotowej, ani całkowite wciskanie pedału przyspieszenia nie wystarcza do spowodowania przez zębatkę sterowniczą przemieszczania zderzaka z jednoczesnym zwiększaniem napięcia sprężyny oporowej.