Yanmar 4D94, 4D94E panewki wału korbowego

W ofercie Panewki wału korbowego do silnika Yanmar 4D94, Yanmar 4D94E we wszystkich  wersjach. Mamy na stanie zarówno panewki korbowodowe Yanmar 4D94, Yanmar 4D94E jak i panewki główne czopów wału.

Panewki do Yanmar 4D94, Yanmar 4D94E są dostępne zarówno jako STD (w wymiarze nominalnym), jak i nadwymiarowe – czyli zestawy remontowane, stosowane w przypadku konieczności wykonania szlifu wału. Do silnika Yanmar 4D94, Yanmar 4D94E oferujemy nie tylko panewki w nadwymiarze 0,25, ale także panewki na drugi szlif w nadwymiarze 0,50. Do niektórych wersji silnika dostępne również wyższe nadwymiary.

Zapytaj również o inne panewki i tuleje do Twojego silnika. Części takiej jak pierścienie oporowe wału (księżyce na wał), tulejki korbowodowe oraz inne części zamienne dostępne w naszej ofercie.

Zastosowanie wałka pędnego z podatnymi przegubami pędnymi (lub jednym przegubem) umożliwia łączenie go z wałkiem kułeczkowym pompy wtryskowej za pośrednictwem uproszczonego sprzęgła nastawnego, bez podatnego zabieraka. Najczęściej zadania uproszczonego sprzęgła nastawnego spełnia odpowiednio zmodyfikowana nasadka zwykłego sprzęgła nastawnego, przystosowana do osadzenia i zaklinowania na stożkowym czopie wałka kułaczkowego. Każdy podatny przegub pędny, pośredniczący w przekazywaniu napędu na wałek kułaczkowy, przyczynia się do zwiększania wysoce niepożądanych rozrzutów wyprzedzenia wtryskiwania. Dlatego przeguby takie stosuje się tylko z konieczności i jedynie wtedy, kiedy wynikające z ich podatności sprężystej rozrzuty. Napęd pompy wtryskowej poprzez sprężarkę (silnik LEYLAND model DEĄO) Elementy uproszczonego sprzęgła nastawnego (system FIAT)  a wtryskiwania są mniejsze niż powodowane nie ograniczaną zmiennością prędkości kątowej wałka kułaczkowego albo nie tłumionymi drganiami skrośnymi. Jednocześnie zwykle dobiera sic raczej przeguby pędne o dużej sztywności skrętnej, a więc na ogół o umiarkowanej podatności sprężystej i nie zawsze zadowalającej zdolności tłumienia drgań.