Yanmar 2D70, 2D70E głowica, wał korbowy, blok silnika

W ofercie posiadamy bardzo dużo głównych podzespołów do silnika Yanmar 2D70, Yanmar 2D70E. Są to zarówno części fabrycznie nowe, jak i regenerowane czy używane.

Zapytaj o takie części główne do silnika Yanmar 2D70, Yanmar 2D70E jak wał korbowy, blok

silnika, głowica silnika czy korbowód. Jeżeli potrzebujesz innych części zamienne do tego silnika – zadzwoń i zapytaj o ofertę.

Pamiętaj, do każdego typu silnika Yanmar 2D70, Yanmar 2D70E uszczelki dostępne od ręki.

Powstająca wskutek odrywania się iglicy od gniazda fala powrotna powinna dojść do zaworka odcinającego i powrócić w postaci dodatkowej fali tłoczącej do rozpylacza, najpóźniej wówczas, gdy iglica osiąga wznios otwarcia. Biorąc pod uwagę najbardziej rozpowszechnione Obecnie modele wtryskiwaczy oraz średnie prędkości dźwięku w slupie oleju napędowego w zakresie 1200…1500 m/s można przyjąć, że podany warunek może być spełniony tylko w układach wtryskowych, w których długość przewodu wysokociśnieniowego nie przekracza 0.3…0,4 m. Podczas otwierania się rozpylacza uchwytny wzrost intensywności dopływu paliwa do komory głównej, spowodowany nakładaniem się odbitej fali powrotnej na uderzenie tłoczące, zależy również w znacznej mierze od wewnętrznej średnicy przewodu wysokociśnieniowego. Wspomniany wykres, uzupełniono skalą częstotliwości1 wtryskiwania, co daję jednocześnie pogląd o wpływie chwilowej prędkości obrotowej walka kułaczkowego pompy wtryskowej, a więc prędkości liniowej tłoczka, na intensywność wypływania paliwa z, przewodu wysokociśnieniowego.