W ciągłej sprzedaży pierścienie tłokowe do silnika Yanmar 3D72. Oferujemy zarówno pierścienie nominalne do Yanmar 3D72, jak i pierścienie nadwymiarowe (na szlif).
Mamy w ofercie również wszystkie inne części zamienne do silników Yanmar 3D72. W przypadku zakupu pierścieni nadwymiarowych do silnika Yanmar 3D72 udostępniamy dane techniczne (wymiary) konieczne do wykonania szlifu cylindra.
Silnik Yanmar 3D72 pracuje w wielu modelach maszyn budowlanych oraz urządzeń chłodniczych, a także agregatach prądotwórczych.
Wskutek oparcia się zaczepu zderzaka o obrzeże wycięcia tulei regulacyjnej, w miarę dalszego wciskania przycisku zderzak przekręca się wokół swej ośki, a jego czop jeszcze bardziej zbliża zębatkę sterowniczą do jej położenia STOP. Trwa to jednak tylko do chwili, w której czop zderzaka natrafia na wnękę w końcówce zębatki sterowniczej, ponieważ wówczas sprężyna sterownicza wybieraka nieco rozpręża się i przemieszcza zębatkę sterowniczą aż do oparcia się jej czoła o ścięcia oporowe zderzaka, ponieważ wnęka końcówki zębatki swobodnie nasuwa się na cały czop zderzaka. Po zaniknięciu nacisku wywieranego na przycisk, dzięki współdziałaniu rozprężających się częściowo sprężyn (sterowniczej wybieraka przeponowego i powrotnej zderzaka), zębatka sterownicza jest przemieszczana wraz ze zderzakiem i przyciskiem, tj. oddala się od swego położenia STOP. Wskutek tego przycisk powraca w pozycję spoczynkową, a ponieważ czop zderzaka tkwi nadal we wnęce końcówki zębatki sterowniczej, po przesunięciu poza położenie największego dawkowania podczas pracy silnika zębatka sterownicza zostaje zatrzymana przez zderzak dopiero w położeniu dawkowania rozruchowego. Kiedy uruchomiony silnik zaczyna pracować, wtedy w miarę wzrastania podciśnienia w rurze dolotowej wybierak przeponowy przemieszcza zębatkę sterowniczą w kierunku jej położenia STOP. Jednocześnie końcówka zębatki zsuwa się coraz bardziej z czopa zderzaka trwającego w bezruchu.